آداب برنامه نویسی دونفره
نوشته شده توسط : عباسی

آداب نرم‌افزار نویسی دونفره
در نرم افزار‌نویسی دونفره ، طراحی اپلیکیشن در مشهد دو رایا پارس بسط application دهنده اپلیکیشن روی یک کامپیوتر شغل می‌نمایند تا یک مساله را حل نمایند ، این فعالیت یک عمل کلیدی در گسترش نرم افزار Agile و نرم افزار نویسی مفرط ( extreme programming (XP) ) میباشد. اپلیکیشن نویسی دونفره گران بها میباشد البته بحران برانگیز نیز می باشد، و یک کارایی آگاهانه برای توفیق نیاز دارااست. بیشتر عملکرد های موردنیاز می تواند در قضیه آداب و رسوم آن آیتم دعوا قرار گیرد براین اساس در اینجا بعضا از رفتارهایی که می توانند به نرم‌افزار نویسی دونفره یاری نمایند را آیتم گفت و گو قرار می‌دهیم.

 

بسط دهندگان یک مجموعه تماما گل چین گردیده می باشند. براین اساس ما این لیست را به طور اوامرونواهی در کنار هم قرار می دهیم تا به شما یاری کنیم این تجارب پاره ای معمولی‌خیس گردد.

در اینجا بعضا از رفتارهایی که میتوانند به اپلیکیشن نویسی دونفره یاری نمایند اورده شده میباشد:

 

حواس گردآوری و دارای تعهد باشید

برنامه نویس ها دونفره یک گروه می‌باشند و هیچ‌کس دوست ندارد که یک عضو مجموعه همگی توشه را به دوش بکشد. دارای تعهد بودن به معنای به کار گیری نکردن از هدفون و تحلیل کردن گوشی میباشد. واین یعنی فعالیت بر روی یک کامپیوتر با هم دیگر ، مگر اینکه قبول نمایید که یکی شما به‌سرعت قادر است چیزی را در وب کاوش نماید. تحت عنوان یک راهنما، در‌صورتی‌که حواستان پرت میباشد، می بایست بپرسید که آیا می توانید برای مدتی شما کد بزنید. به آنچه که سهم دار شما جاری ساختن می دهد اعتنا نمایید. پرسش بپرسید و پیشنهادهای خویش را بیان کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: